Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Використання медіаресурсів на уроках у початковій школі

Опубликовано 24.10.2023

В рамках декадника Прилуцького ЦПРПП «Медіаосвіта – вимога часу» 24 жовтня 2023 року для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти міста був проведений методичний семінар «Використання медіаресурсів на уроках у початковій школі».

Консультант Прилуцького ЦПРПП Тетяна Караулова презентувала вчителям рекомендації щодо проведення уроків з медіаграмотності, надала посилання на відповідні інтернет-ресурси.

В ході семінару вчителі початкових класів ділилися досвідом використання медіаресурсів на уроках.

Учитель початкових класів Ліцею № 5 Людмила Бойко презентувала досвід щодо використання в роботі сервісів learningApps, Розвиток дитини (генератори ребусів) та інтерактивних вправ, що допоможуть урізноманітнити урок й підвищити пізнавальний інтерес молодших школярів.

Учитель початкових класів Ліцею № 10 Оксана Пуха поділилася досвідом використання сучасного інтернет-ресурсу Mentermeter на уроках в початковій школі при формуванні інформаційно-цифрової компетентності вчителя та учнів.

Учитель початкових класів Ліцею № 13 Олена Мосціпан висвітлила питання організації дистанційного та змішаного навчання учнів початкової школи на платформі CLASSDOJO. Це своєрідна віртуальна «Школа монстриків», яка дає змогу не просто оцінити діяльність дітей, а й побачити рейтинг кожного учасника в цікавій ігровій формі.

Під час проведення методичного семінару педагоги говорили, в який спосіб можна підвищити рівень медіаграмотності дітей, як навчити їх ставити новини під сумнів і самостійно перевіряти достовірність інформації, а також про контроль емоційного стану школярів в умовах війни.