30.08.2022 року відбулися серпневі зустрічі керівників закладів дошкільної освіти міста Прилуки, які пройшли у форматі дискусійної зустрічі, що відбулася на базі дошкільного навчального закладу № 28 Центру С.Ф.Русової (директор Олена Недільченко). Педагоги активно брали участь в обговоренні проблем організації освітнього процесу в дошкіллі в умовах воєнного стану. До обговорення нагальних питань долучилися заступник міського голови з питань виконавчих органів ради Тетяна Шкуренко, головний спеціаліст управління освіти Наталія Павлова, директор «Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників» Світлана Чернякова.
Представники влади акцентували увагу дошкільників на першочергових кроках у оформленні документації ЗДО на період дистанційної форми здобуття освіти.
Світлана Чернякова ознайомила учасників зібрання з основними засадами організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій навчання.
Перед учасниками серпневої зустрічі виступила консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників Тетяна Зубко. В своїх презентаційних матеріалах вона проаналізувала нормативно-правові акти, що дають змогу здійснювати освітню діяльність закладів дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану, та звернула увагу на першочергові завдання ЗДО у новому 2022-2023 навчальному році. Консультант ознайомила з рекомендаціями МОН України для керівників, вихователів, батьків щодо діяльності та просвіти; рекомендувала варіативні моделі організації освітнього процесу із застосуванням сучасних технологій, освітніх програм, послуг, предметно-ігрового обладнання; зауважила на ролі педагога у формуванні компетентностей здобувачів освіти під час різних видів діяльності, притаманних періоду дошкільного дитинства.
В ході дискусії директори висловили свої бачення оновлення освітньої програми закладу, зокрема у підборі парціальних програм для реалізації варіативного складника; поділилися досвідом написання річного плану закладу, враховуючи дистанційні, змішані та звичайні форми здобуття освіти; продемонстрували нові створені інтер`єри, що допоможуть здійснювати психологічний супровід вихованців як у групі, так і в укритті.