4 квітня 2023 року в Прилуцькому центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання спільноти вчителів історії «Методична студія «Історична правда».
Перша частина засідання була присвячена розробці адаптованих критеріїв оцінювання. Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників Ніна Лобода наголосила, що система оцінювання не може повноцінно функціонувати, якщо вчитель не інформує учнів про критерії оцінювання, а учні не розуміють, як і за що їх оцінюють. Оцінювання за ретельно розробленими критеріями дає змогу зробити цей процес прозорим і зрозумілим для всіх здобувачів освіти та їх батьків. Окрім того, критерії сприяють об’єктивації оцінювання. Якщо вчитель розроблятиме критерії разом з учнями, це дасть змогу сформувати в них позитивне ставлення до оцінювання й підвищити їхню відповідальність за досягнення результату. Оцінювання має бути: зрозумілим усім учасникам освітнього процесу, гнучким, психологічно комфортним та багатоскладовим.
Вчитель історії Ліцею №6 Наталія Куліненко представила колегам критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії в 5 класі, де розкрила секрети адаптування оцінювання роботи з навчальним текстом та інтерактивними вправами.
Вчитель Ліцею №13 Алла Барабаш презентувала «Адаптовані критерії оцінювання досягнень здобувачів освіти з історії за видами діяльності. 5 клас». Педагогиня поділилася з колегами вмінням розробляти критерії оцінювання досягнень учнів під час ведення дискусії та роботи з історичною картою.
У другій частині заходу вчителька Ліцею №12 Людмила Кобзиста виступила перед учасниками засідання з презентацією опробованої нею модельної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.), всебічно проаналізувала її.
Слід відзначити, що учасники зібрання взяли активну участь в обговоренні презентацій та висловили свої думки та побажання.