Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Зворотний зв’язок «Індивідуалізація й диференціація освітнього процесу в інклюзивній групі дошкільного закладу»

Опубликовано 05.12.2024

05 грудня 2024 року консультантом комунальної установи «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяною Зубко було проведено четверте засідання коучингу «Інклюзивна освіта в закладі дошкільної освіти (ЗДО)» для асистентів вихователів інклюзивних груп. Даний захід відбувся у формі зворотного зв’язку «Індивідуалізація й диференціація освітнього процесу в інклюзивній групі ЗДО», під час якого асистенти вихователів ділилися власним досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, презентували своє бачення організації освітнього процесу та аналізували діяльність команди психолого-педагогічного супроводу.

Через презентаційні матеріали педагоги ЗДО №№ 4, 8, 25, 26, 27  розкрили сутність диференційованого підходу в організації освітнього процесу з урахуванням вікових особливостей, створення оптимальних умов для ефективної діяльності всіх дітей, в перебудові змісту, методів, форм навчання, які максимально враховують індивідуальні особливості дитини з ООП. Асистенти ЗДО № 15 та 25 представили ігрові посібники для здійснення індивідуального підходу до кожного вихованця, що є однією з основних умов розвитку. Педагоги ЗДО № 29 запропонували до уваги колег відео ролик, де розкрили родзинки організованої освітньої та корекційної роботи зі своїми вихованцями.

До роботи коучингу долучилися директорка ІРЦ Вікторія Кабанець та фахівці Марина Сірик та Ольга Журавель, які відмітили важливість обраних форм організації освітнього процесу, здійснення індивідуального та диференційованого підходу на позитивну динаміку розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Захід мав практичне спрямування.