Насамперед діти і вчителі, об’єднані спільними цінностями та прагненням до розвитку. А вже потім – стіни і красиві парти. У школі важливий мікроклімат, у якому кожен відчуває власну гідність та ставиться з повагою до інших.
Якісна школа для учня – це місце, куди хочеться йти і безпечно перебувати. У такій школі учням цікаво на уроках, вони почуваються комфортно і мають друзів. Якісна школа для вчителя – територія творчої свободи й розвитку. Керівник та колектив підтримують учителів, а учні хочуть навчатися. Батьки, відпускаючи дітей у якісну школу, не хвилюються за їхню безпеку та здоров’я. Вони впевнені, що діти у школі всебічно розвиваються, а їхні успіхи оцінюють об’єктивно та прозоро.
Реформа НУШ покликана створити саме таку якісну школу в Україні і будує нову українську якісну школу, починаючи з початкових класів. Успішність цієї реформи тісно пов’язана із впровадженням системи забезпечення якості освіти в кожній школі, яким займається Державна служба якості освіти. Наша мета – створити можливості для школи сприймати виклики, що ставить середовище.
Дізнавайтеся більше про якісну школу на сайті https://qualityeducation.org.ua
Що таке інституційний аудит і для чого його проводять в українських школах?
Аудит є новою для України процедурою вивчення діяльності шкіл, яка прийшла на зміну державній атестації навчальних закладів. Це зовнішнє оцінювання роботи школи, під час якого незалежні експерти вивчають освітні й управлінські процеси.
Ідея аудиту – відійти від радянських перевірок шкіл, завдання яких було знайти проблеми. Аудит же покликаний не карати, а підтримати школи та показати їм, як стати кращими.
Місія аудиту – допомогти школам підвищити якість їхньої діяльності та сприяти зростанню суспільної довіри до освіти. Це новий формат співпраці на місцевому та національному рівнях, який є запорукою майбутнього вдосконалення української освіти.
Дізнавайтесь більше про якісну школу на сайті https://qualityeducation.org.ua