Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Творча майстерня педагогів «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти»

Опубликовано 17.01.2023

Професійна діяльність педагога чітко регламентована вимогами Професійного стандарту «Вихователь закладу дошкільної освіти». Для того, щоб сформувати всі компетентності, педагоги приділяють велику увагу навчанню та професійному розвитку, самовдосконаленню та самовираженню, використанню інновацій та поширенню продуктів досвіду серед колег.

Тому згідно з річним планом КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» у 2023 році було започатковано роботу творчої майстерні «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти», в рамках якої вони зможуть пропагувати свої напрацювання по створенню мобільного сучасного середовища та запровадження інновацій в освітньому процесі з дітьми.

Консультант Тетяна Зубко ознайомила учасників зібрання з планом роботи, проаналізувала оновлений Банк даних використання інноваційних технологій в роботі з дітьми закладів дошкільної освіти м. Прилуки, розкрила умови активізації педагогічного процесу дошкільного закладу через самоосвіту педагогів, висвітлила рівні сформованості професійної компетентності та охарактеризувала трудові функції Профстандарту.

Розкрити практичну частину першою долучилася вихователь дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 26 Любов Безкровна, яка презентувала свої напрацювання за авторською методикою Людмили Шелестової «Розвивальне читання». Педагог охарактеризувала вимоги Базового компоненту дошкільної освіти щодо мовлення дошкільника, щодо рівня сформованості соціальних і пізнавальних досягнень малюка, його потреб та інтересів, знань, умінь і навичок та поєднала з вимогами навчально-розвивального посібника «Вчимося читати». Моніторингові дослідження рівня сформованості знань дітей показали, що здобувачі освіти легко та із задоволенням навчаються читати. Ігрові вправи зацікавлюють яскравими малюнками; запропоновані завдання діти виконують природно, невимушено, з цікавістю та бажанням досягти результату; ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукають вихованців до дії.

Учасники зібрання відмітили актуальність обраної педагогом інновації, схвалили та рекомендували досвід роботи Л. Безкровної до використання у практичній   діяльності педагогічними працівниками дошкілля.