Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Педагог – замовник психологічних послуг

Опубликовано 27.01.2021

Ірина Огорілко,

психолог комунальної установи

«Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників»

Прилуцької міської ради Чернігівської області

Сфера діяльності: психологічна підтримка педагогічних працівників закладів освіти міста Прилуки. 

Особисте кредо по життю та у професійній діяльності: «Думка є думкою, ідея є ідеєю, проєкт є проєктом, але найважливішими є люди».

Особиста професійна позиція: необхідність емоційної підтримки, підвищення рівня  обізнаності педагогів у психологічних категоріях, практичного застосування психологічних знань у роботі та житті; сприяння усвідомленню керівниками закладів освіти ролі психологічної служби у створенні психологічного комфорту у закладі як головної умови успішного навчання, розвитку, саморозвитку та соціалізації особистості дитини та дорослого.

Стратегії психологічного супроводу:

  • особистісно-фасилітативна;
  • теоретико-методична;
  • практико-конструктивна.

Тактики практичної роботи: анкетування, опитування, моніторинги, консультування, бесіди, тренінги, семінари-практикуми, студії, інтервізійні групи.

Напрямки діяльності:

  • психологічна підтримка молодих педагогів та педагогів з професійними деформаціями;
  • психологічна підтримка управлінської діяльності керівників закладів освіти;
  • психологічний супровід процесу професійної реабілітації у випадках тривалої перерви у педагогічній діяльності;
  • сприяння професійному розвитку фахівців психологічної служби закладів освіти міста Прилуки.

Шляхи реалізації:

Крок 1 – діагностика потреб та проблем.

Крок 2 – проєктування.

Крок 3 – вирішення питань професійного та особистісного характеру.

Крок 4 – рефлексія.

Очікуваний результат:

педагог психологічно грамотний, психологічно загартований, емоційно стабільний, вмотивований до неперервного процесу професійного зростання.