Розвиток особистого бренду педагогів стає все більш актуальною темою у сучасній системі освіти.
10 квітня 2024 року на базі Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників відбувся методичний коворкінг «Розвиток особистого бренду педагогічних працівників» (в рамках спільного засідання аукціону ідей заступників директорів з виховної роботи та молодих педагогів ЗЗСО та ЦНТТМ), який провела Людмила Гапченко, консультант КУ «Прилуцький центр ПРПП» .
Питання особистого бренду є важливим як для молодих фахівців, так і для досвідчених педагогів. З поширенням інтернету та соціальних мереж вчителі мають можливість демонструвати свої професійні досягнення, експертність та створювати особистий імідж як фахівці в галузі освіти. Консультант наголосила, що створення особистого бренду допомагає педагогам залучати більше учнів, батьків і колег до співпраці, підвищує їхню впізнаваність та авторитет. Крім того, це може вплинути на кар'єрний ріст, відкриваючи нові можливості для участі у проєктах, семінарах, конференціях та співпраці з іншими установами.
У теоретичній частині коворкінгу учасники заходу активно долучилися до розкриття питання проблеми бренду, поглибили знання про самооцінювання, самоосвіту, саморозкриття, саморефлексію. Консультант грунтовно розкрила питання щодо розвитку професійної компетентності з формування особистого бренду та побудови його стратегії просування.
У практичній частині заходу консультант разом з педагогами побудували структуру бренду, визначили його формулу, чітко окреслили спільні та відмінні риси понять бренду та іміджу.
Під час проведення вправи «Фішбоун» вчителі вчились робити SWOT-аналіз власної професійної діяльності та зрозуміли, що потрібно стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень шляхом розвитку особистого бренду; постійно удосконалювати вміння приймати нестандартні рішення в ситуаціях ринкової конкуренції, уникаючи стереотипізації і шаблонів, та засвоювати нові професійні ролі і функції в сучасних умовах.
Педагоги у жвавому діалозі прийшли до висновку, що сучасна доба ставить нові вимоги: замислитися про свою успішність та конкурентоспроможність. Головною перевагою у конкурентному змаганні для сучасного педагога є його особистий бренд, він стає опорою і мотиватором, який формує фундамент українського національного духу. На завершення заходу заступники директорів з виховної роботи та молоді педагоги отримали чек-лист особистого бренду, який буде помічником та мотиватором у їхній професійній діяльності.