Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Вчилися формувати сильну команду

Опубликовано 10.04.2024

Психолог КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Ірина Огорілко здійснює роботу з формування психологічної грамотності та психологічної компетентності не лише освітян. Також задовольняються запити інших установ, які не належать до галузі освіти.

10 квітня 2024 року на прохання директорки Прилуцької Школи мистецтв Наталії Ярошенко психолог Центру Ірина Огорілко провела для викладачів мистецької установи тренінг «Психологічний тімбілдинг. Будуємо команду».

Тема створення комфортних умов для ефективної роботи команди є актуальною для колективів, які бажають розвиватися та бути успішними.

У Школі мистецтв інтерактивні заходи у форматі тренінгу раніше не проводилися. Це розпалювало інтерес до роботи як в учасників, так і в самої психологині. Відкритість, позитивна налаштованість, готовність виконувати запропоновані психологом вправи та взаємна довіра – ось те, що сприяло побудові активного діалогу між тренером та учасниками.

Як створити в закладі атмосферу, яка б поєднувала членів команди? Як створити команду із працівників? Для чого потрібна команда? Чи є реальні можливості та необхідність сформувати з колективу співробітників справжню команду – здатну оперативно, ефективно і якісно вирішувати поставлені перед нею завдання? – на ці та інші питання шукали відповіді учасники тренінгу.

Під час виконання вправи на знайомство виявилося, що доволі цікаво розпізнавати свої емоції і в той же час складно їх називати.

В ході діагностичного практикуму працівники Школи мистецтв оцінили рівень особливостей власної поведінки під час роботи в команді.

Підібрані психологом вправи навчали учасників тренінгу позитивної взаємодії в команді та командної комунікації; налагоджували прямий та зворотний зв'язок «учасник – група» та «група – учасник»; спонукали до обговорення питань про навички, які необхідно формувати для успішної командної роботи.

Складність і в той же час цікавість викликало в учасників тренінгу виконання вправи по складанню пазлів –  висловів про командну роботу із окремих слів.

За допомогою метафоричних асоціативних карток із набору «Слайди 3.0» викладачі Школи мистецтв аналізували роль, яку вони найчастіше виконують у команді працівників закладу, де вони працюють.

В кінці тренінгу кожний учасник в закриту вибрав для себе одну картку із набору метафоричних карт «Чарівна мить», яка підказала, що є внутрішнім ресурсом і де його шукати.

Психологічно позитивна атмосфера сприяла продуктивній роботі у тренінговій групі.

Домовилися про подальшу співпрацю.