24 листопада 2022 року в Ліцеї №7 відбулося засідання спільноти вчителів історії , де були розглянуті питання технологічного розвитку критичного мислення на уроках історії та прогностична компетентність вчителя сучасної школи.
Ніна Лобода, консультант Прилуцького центру професійного розвитку педагогічних працівників, наголосила, що розвиток критичного мислення школярів є сьогодні пріоритетом в освіті.
Наталія Воробйова, учитель історії Ліцею №7, поділилася досвідом з впровадження критичного мислення на своїх уроках та провела з колегами практичне навчання щодо використання його під час різних етапів заняття: вступ, виклик, осмислення, рефлексія. Учителі взяли активну участь в обговоренні спірних питань, вступали в дебати, висловлювали свої думки та пропозиції.
Ніна Лобода зосередила увагу педагогів на професійному стандарті за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти» та розкрила питання трудових функцій та професійних компетентностей, що входять до них. Основну увагу приділила функції управління освітнім процесом та її складовій: прогностична компетентність. Виступаюча розповіла про формулювання цілей освітнього процесу на основі прогностичних методів планування, про його види та етапи, також на орієнтовний опис прогностичної компетентності відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників.
Маємо надію, що педагоги здобули нові знання з розглянутих питань та отримали позитивні емоції.