Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Замовлення консультаційЗамовлення консультацій

Консультацію можуть замовити працівники закладів освіти м.Прилуки



Анонси подій

Опублікувати в соціальних мережах

Відвідування сайту

Комунальна установа "Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників" Прилуцької міської ради Чернігівської області

Продовжила роботу творча майстерня педагогів-дошкільників з проблеми «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти»

Опубликовано 29.02.2024

29.02.2024 року на базі дошкільного навчального закладу № 19 відбулося засідання творчої майстерні педагогів «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти». До її роботи долучилися вихователі закладів дошкільної освіти. Модератором заходу була консультант Центру ПРПП Тетяна Зубко, яка звернула увагу педагогів на те, як аналізувати й оцінювати свої професійні якості, як мотивувати їх до професійного зростання, реалізувати потенційні можливості кожного. Для цього запропонувала вихователям розробити педагогічні проекти щодо реалізації свого пріоритетного напряму роботи в межах програми розвитку дошкільного закладу.

 В ході заходу через презентаційний меседж «Організація проєктної діяльності дошкільників» свій практичний досвід роботи презентувала вихователь ДНЗ № 19 Світлана Назарина. Педагог розкрила використання технології проєктування в освітньому процесі дошкільного закладу. Даний вид діяльності є однією із форм пошукової діяльності, що дозволило ефективно вирішити важливі задачі розвитку творчих здібностей здобувачів освіти. Така діяльність стимулює внутрішній розвиток дитини і в якійсь мірі впливає на особистість в цілому. Метод проєктів дає змогу широко охопити всі види діяльності дитини, оскільки акумулює в собі пізнавальну, ігрову та творчу діяльність, охоплює всі аспекти життєдіяльності дітей у закладі дошкільної освіти та вдома. Справжній проєкт розпочинається зі створення педагогом ситуації, в якій у свідомості кожної дитини виникають запитання і, незважаючи на всі її зусилля, змушують дитину діяти. Креативом педагога стало використання онлайн сервісу Kahoot! для створення інтерактивних завдань та проєктів з вихованцями групи. Використовуючи мультимедійні електронні освітні ресурси та сервіси вихователь збагатила проєкт цікавими та нестандартними для дітей формами та методами роботи, надає простір для творчої самостійної роботи вихованців та освітню базу для формування цифрової грамотності, можливість власної дослідницької діяльності.

Учасники заходу відмітили, що Світлана Назарина показала, як завдяки ІКТ та методу проєктів можна оновити освітній процес, забезпечити формування компетентностей дошкільників, передбачених вимогами Базового компонента дошкільної освіти, також змінити спосіб взаємодії та комунікації між учасниками освітнього процесу та педагога.