10 березня 2023 року у форматі zoom-конференції продовжила роботу творча майстерня «Організовуємо професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти». Актуальною проблемою цього засідання стало обговорення формування патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. Свої напрацювання з даного напрямку презентувала вихователь Прилуцького закладу дошкільної освіти (ясел-садка) комбінованого типу № 25 Лариса Бровенко.
Учасники зустрічі відвідали віртуальну екскурсію до міні-музею «Вишиванки», яку проводили вихованці старшої групи. Дошкільнята показали свою причетність до створення міні-музею в групі; колективне обговорення його тематики; тісну співпрацю всіх учасників освітнього процесу у підборі експонатів. Музейне середовище в групі дозволило педагогу зробити слово «музей» звичним і привабливим для дітей. Експонати використовуються для проведення різних занять, для розвитку мовлення, уяви, інтелекту, емоційної сфери дитини. Будь-який предмет міні-музею може підказати тему для цікавої розмови.
У своєму виступі Лариса Бровенко презентувала учасникам систему роботи щодо реалізації завдань національно-патріотичного виховання дошкільнят; звернула увагу учасників на використання інноваційних методик Lego-технологія та мнемотехніка для формування у дітей сенсорно-пізнавальної, мистецько-творчої та мовленнєвої компетентностей.
Консультант КУ «Прилуцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Тетяна Зубко відмітила, що освітня роль музейної педагогіки не обмежується лише переказом готових знань та доступом до експонатів з різних галузей науки, мистецтва або техніки. Її ідеї реалізують гуманістичну модель навчання, коли значну увагу приділяють розвитку уяви, інтелекту, зацікавлень та навичок спілкування. Це підвищує ефективність розвитку і навчання, дає змогу налагоджувати взаємодію педагога з дітьми у музейному середовищі. Таким чином, використання музейної педагогіки сприяє соціалізації дітей, готує дітей до шкільного життя.
Досвід педагога ЗДО № 25 Лариси Бровенко мав позитивні відгуки. Колеги відмітили, що практичне застосування новітніх методів і форм роботи у форматі садок-музей дає відчутні результати в процесі формування знань та вмінь дошкільнят у їх вихованні. Працюючи в даному напрямку, педагог робить освітній процес цікавим, сприяє підвищенню ефективності знань, стимулює здобувачів освіти до активної діяльності, дозволяє розвинути індивідуальні здібності.